onsdag 21 september 2011

ÅHLÉNS KLUBBUTSKICK

IMG_0952

Titta vad som hittade till vår brevlåda, alltid lika roligt att få utskicket med höstens mode & makeup. Tyvärr är det inte alla som får det och ibland står jag också utan men just inför denna hösten fick jag två olika kataloger. Mycket inspirerande!

IMG_0954

“Skapa en läcker mix av fyra nyanser rött”
Kolla in de röda stretch-jeansen, de är bland de snyggaste & skönaste byxorna jag sett & provat. De finns också i färgerna grönt, grått & blått. Själv skall jag investera i ett par gröna och förhoppningsvis följer de med hem redan idag.

God Morgon!

Har ni sovit gott? Själv har jag stensovit oh för en gångs skull har vi denna veckan lagt oss i tid. Igår somnade jag dock med huvudvärk och har fortfarande lite kvar nu på morgonen men förhoppningsvis släpper det. =)

Denna onsdag bjuder på lite extra timmar på jobbet så jag är strax på G till bussen. Jobbar ett lite kortare pass och är hemma snart igen. =) Under kvällen skall jag och en vän på middag i Helsingborg med Handels ungdomsgrupp. Där är man ungdom ända till 30 och det gillar jag. *hahahaah*

Nu måste jag bege mig så bussen inte behöver vänta! ;)

På återseende!

Kram Kram / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar