fredag 23 september 2011

CHAITE & HÖSTDAGSJÄMNING

IMG_0965

En mysig te-stund här hemma denna fredagsmorgon som faktiskt bjuder på sol och friska vindar. Köpte mig lite Chaite under förra veckan för att förkylningen vägrar ge sig. Det smakar riktigt gott!

IMG_0966

Chai-te innehåller bland annat kanel, ingefära, kardemumma viket ger en härlig varm och lindrande smak. Smakar faktiskt lite jul…=)

God morgon kära ni!

Sitter i soffan och myser med både en inredningstidning från Elle och morgontv på fyran. Ganska mysigt att bara sitta och mysa här innan det blir dags för lite packning (som jag för övrigt inte gjorde igår). Jag börjar mitt arbetspass vid lunch och ser fram emot dagens jobb, det blir nog en hel del att göra med tanke på det fina vädret. =)

Ikväll bär det av mot mina föräldrar ♥ utanför Borås och jag verkligen längtar till att komma dit och mysa. Vi skall ju gå på höstmarknad som jag tidigare nämnt vilket skall bli riktigt kul, en liten nostalgitripp eftersom vi alltid gick på denna marknad när jag var liten.

Roligt att veta är att det idag är höstdagjämning vilket betyder att dag & natt är lika långa.

Ikväll kommer det förhoppningsvis bild på min nya frisyr =D
Önskar er en toppenfredag och en trevlig helg!

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar