tisdag 20 september 2011

…DE FINNS I DITT HJÄRTA ♥

IMG_0948

Kolla in vår fina gåva som käraste Anja, Peter, Vilmer & Elis gav oss i inflyttningspresent. Jag vet dock inte var jag skall placera vår fina tavla men jag skall fundera över saken så att den hamnar på bästa tänkbara vägg. =)

IMG_0950

Underbart citat enligt mig…och detta var verkligen en perfekt gåva till en tjej som älskar ordspråk & citat. Bra jobbat Anja & Peter, ni känner oss väl! =)

Älskade inredning! Jag älskar att pynta och fixa här hemma, ibland något pedantisk och lite väl extrem när jag flyttar krukan 5 mm åt andra hållet. Men det är viktigt att det blir bra! ;)

Mina absoluta inredningsfavoriter är väggtexter eller citat av olika slag. Jag gillar att gå förbi en tavla men härliga visdomsord så jag påminns om hur värdefullt livet är. Ta vara på nuet!

Hoppas ni haft en riktigt bra tisdag och om ni undrar så har jag det!

Glöm inte att ibland tycka till eller skriva en kommentar, det gör ju att jag vet vad ni tycker men samtidigt får lite respons, vilket alltid är skoj. =)

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar