torsdag 22 september 2011

LITE HÅRVÅRD

IMG_0963

Har handlat in lite nya hårprodukter inför höstens frisyrer. Det fick bli hårsprayet “Urban” från Björn Axén som är ett riktigt toppenspray & dessutom doftar det ljuvligt. Från Toni & guy fick det bli ett torrschampo som är perfekt att använda mellan “hårtvättarna”, dessutom doftar det ocså riktigt gott och ger extra volym till håret. Fiffigt att använda för att fräscha upp håret snabbt. Sist men inte minst (vilket den i och för sig är) fick det bli ett balsamspray från serien Oliv som är vårdande och hjälper till mot trassligt hår som jag har. =) Allt inköpt på Åhléns så klart!

Idag fick det helt enkelt bli ett hårinspirerande inlägg på denna härliga blogg ;) Passande nog har jag dessutom varit hos min frisör Anna idag, har vågat klippa av en del av mitt hår så det var många som glädjande nog tyckte det blev riktigt bra. Ska dock tilläggas att det är en del av håret inte hela håret som blivit kort, kan ni gissa vad?
Skall göra allt jag kan för att få till en liten bild tills imorgon.

Denna härliga & soliga höstdag har bjudit på många härligheter och dagens arbetspass har vart riktigt roligt. Ikväll skall jag packa väskan för att dra till Borås och mysa med min kära mor, far & syster. Längtar! ♥

Nu blir det massa mys med maken…

Kram på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar