måndag 26 september 2011

MY BIRTHDAY

IMAG1513

Blev uppvaktad på sängen av älskade maken… lite smörgås med hjärtan, kaffe, juice och ett litet sött paket bjöds det på tillsammans med lite skönsång.

IMAG1518

Lite dålig bild men om ni kollar mellan Whiskys tassar så ser ni att han håller min present allt vad han har.

God Kväll på er!

Idag är det alltså min födelsedag och jag som tänkte skicka in ett litet inlägg tidigare idag hann tyvärr inte med det. Jag hade en söt man som ville umgås med sin fru innan hon skulle till jobbet. Inget svårt val för mig!
Passar istället på att skicka ett snabbt inlägg medans jag faktiskt sitter på bussen, tänk vilka möjligheter det finns. Sitter dessutom längst fram för att lindra åksjukan så mycket jag kan. =)

När jag väl kommer hem väntar en god middag så det skall bli spännande att se vad det bjuds på. Önskar er en mycket trevlig kväll…

…nu skall jag fortsätta att njuta av min dag!

Stora Kramar / Födelsedagsbarnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar