lördag 24 september 2011

MYSIGA MÖRLANDA HÖSTMARKNAD

IMAG1441

Vid detta fina marknadsstånd hittade jag en liten sak till vårt hus.

IMAG1442

Detta var ett mycket omtyckt marknadsstånd på höstmarknaden och jag lovar er att det framöver kommer mer info från just detta lilla företag.

IMAG1455

Kära syster och min kära mamma

IMAG1450

Solen lyste under hela dagen och jag passade på att använda min goaste poncho från Åhléns tillsammans med tunika från KappAhl, byxa från H&M, snyggaste sjalen från Wera och skönaste kängorna från Din Sko.

Äntligen har jag fått min dos av höstmarknad och vad roligt vi har haft det under dagen. Solen har strålat och det hade inte kunnat bli en mycket mysigare dag. Dessutom har både jag och min syster träffat flera barndomsvänner vilket alltid är roligt.

Just nu har vi fullt hus hemma hos mor och far och dessutom är brorsan på besök med käraste Lova och Meja. Vi sjunger, busar och har jätteroligt. Just nu hjälper Lova mig att skriva så det går ganska sakta då jag måste visa henne varje bokstav hon skall trycka på.

Ikväll bär det av mot stan men jag vet inte riktigt vad som väntar. =) Spännande!

Önskar er en trevlig helg!

Varma Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar