måndag 19 september 2011

STAD I LJUS

IMG_0943

Kolla in vårt mysiga och stora vardagsrumsfönster. Jag är faktiskt riktigt nöjd med hur det har blivit… skal dock se om jag kan få väck de där sladdarna undertill bara... hahaha…

IMG_0944

IMG_0947

Dessa superläckra lyktor hittade jag på jobbet så det var bara att handla hem dom efter arbetspasset. De är verkligen stad i ljus och vackert blir det när höstmörkret faller på. Är du sugen på att kolla in lyktorna eller mer heminredning klicka HÄR!

Jag är helt slut efter denna låååånga arbetsdag. Började kl 8 i morses och kom hem för en timme sedan. Dessutom blev det riktigt dålig sömn tack vare min härliga hosta och min sockertopp från honungen i mitt te. Jag vaknade och kunde prata men fortfarande håller jag mig till sexig whiskey-röst. =)

De närmaste helgerna & dagarna har vi mycket planerat och jag längtar faktiskt tills det lugnar ner sig lite så jag får möjlighet att använda min pysselenergi. =) Det är ju så mycket jag vill göra…

Nu skall jag ta en snabbdusch och fixa inför morgondagens arbetspass.

Stora Kramar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar