söndag 11 december 2011

ÅRETS FÖRSTA JULFEST

IMAG2211

Igår blev det faktiskt en ny klänning inköpt som jag har varit lite småkär i ett tag. Maken som är den finaste ♥ köpte den till mig…så nu har jag ännu en klänning! Vet inte riktigt hur det här gick till! *skratt*

IMAG2214

Var ju bara tvungen att knäppa av en ego-bild…som vanligt!

IMAG2218

Två glas rött till maten…ja, tack!

IMAG2230

Efter maten var det efterrätt… min favvo!

IMAG2231

Min egen tallrik med massa smått & gott…

julfest Å hbg

Två av mina härliga kollegor Carola och Sofie.

IMAG2237

Mina hardcore-kollegor Jakob & Sofie. Sofie har förresten en blogg som ni kan hitta HÄR!

IMAG2239

Jag & Carola var också riktiga tuffingar =)

Solen skiner och jag sitter vid köksbordet med tända adventsljus och bara myser i min One Piece. (favoritmysplagget) Idag blir det julmarkand i stora staden Ängelholm och självklart skall jag dit med maken och käraste vännerna för att mysa bland tomtar, lucior, julkransar, godis och julmusik.
Dessutom fyller kära svärfar år idag så kalas blir det dessutom! =)

Igår var det en otroligt fartfylld dag och inte en minut blev över för att snabbt slänga in ett inlägg, så idag kan ni vänta er fler en ett! =)

Som synes var det julfest och vi hade det riktigt roligt på Elite Hotel Marina Plaza i Helsingborg. Måste dock bara berätta om gårdagens olycka vilket resulterade i ett stort brännmärke på 4 cm på mitt bröst. AJ!
Tappade locktången rakt i min lilla klyka och vips har jag en megastor blåsa där nu och ont gjorde det! Men skall man vara fin får man lida pin!

Soliga Decemberkramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar