onsdag 14 december 2011

ÅSKOVÄDER MITT I JULEN–CHECK √

IMG_1477

Dessa små söta tomtarna fick jag av mina kära kollegor på Anna-dagen för ca 3 år sedan. Mina KappAhl-tjejer det. Då jobbade jag också på Kullagatan i Helsingborg tillfälligt. =)

Vaknade 04.50 av ett väldans smatter och ett, tu, tre så lös hela rummet upp. Tänkte mest på att det bara var jag som inte hängde med eftersom jag fortfarande var i “sömn”-tillstånd. Men icke, sa nicke…ett väldans dunder följde efter och så var åskan här i mitten av julen. Har nog aldrig vart med om det tidigare…som jag sa igår…jag längtar till snön kommer! =)

När jag väl skulle upp 25 min senare vaknade jag på nytt av min väckarklocka. Eftersom det kliade på mitt bröst precis där jag har (hade) en stor blåsa så kliade jag tillbaka! Blev klarvaken direkt och insåg att jag “i sömnvaket” tillstånd hade kliat sönder min stora blåsa. Nu väntar jag mig ett stort ärr….suck!

Nu börjar resten av dagen!

Kram Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar