tisdag 13 december 2011

JULKORT FRÅN CANCERFONDEN

IMAG2276

Kolla in vilka söta julkort från Cancerfonden… känns bra att stötta just denna organisation då det är en mycket hemsk sjukdom.

IMAG2275

I asken finns det 10 kort och 10 kuvert…dessutom i två olika motiv. Ja, och änglar, det vet ni ju redan att jag älskar! =)

IMAG2269

I år kommer vi skicka en del julkort så därför är inte alla köpta från Cancerfonden, men en liten del har vi bidragit i alla fall. =) Det känns bra!

God Kväll i regn & blåst!

Känns tråkigt att vädret håller sig till “höst-väder” för jag LÄÄÄNGTAR jättemycket till snön kommer så julstämningen får fart. =)
Men vädret är ju inget vi kan påverka så det är väl bara att låta bli att klaga. Jag hoppade för övrigt av en hållplats för sent idag från bussen som resulterade i en extra lång promenad hem. Gör mig inget men var totalt dyngsur när jag kom innanför dörren. Tur att min älskade man hade fixat klart middagen. Han är verkligen MIN MAN! ♥

Nu skall jag och maken fixa klart vårt pepparkakshus…idag är det pyntning som gäller! Vi får väl se hur detta slutar…*hahaha*

Kram Kram

3 kommentarer:

  1. Var hittade du de där cancerfondenkorten? Jag hade också velat stötta genom att köpa dessa korten, för de var verkligen jättefina!

    SvaraRadera
  2. På Åhlens! Bara att handla så fort du kommer tillbaka från jobb! Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Jag är tillbaka imorgon, fortfarande förkyld men bättre. Vi ses då, kram! :)

    SvaraRadera