söndag 11 december 2011

JULMARKNAD I ÄNGELHOLM

IMAG2246

Det var flera som sålde fina julbockar på marknaden och jag hade faktiskt lat ha hem en men det kanske får bli nästa år istället.

IMAG2247

Eller varför inte en liten mus… sååå otroligt söta och faktiskt inte alls ett skamligt pris, ångrar att jag inte köpte med mig en hem.

IMAG2250

Våra underbara vänner Johanna & Thomas som gick med på julmarknaden. Riktigt mysigt hade vi det i alla fall.

IMAG2251

Ängelholms stora & fina gran har sått sig väl i stormarna som dragit förbi…synd bara att jag missade stjärnan i toppen när jag fotade. =)

IMAG2257

Köpte med mig en krans till dörren från marknaden som jag först tänkte sätta på det runda fönstret, men sen kom jag på att det kan vara dumt om jag vill ha en liten välkommenskylt till våren.

IMAG2259

Nu känns det ännu lite mer jul här hemma…nästa vecka skal granen in!

God Kväll!

Har myst hela dagen med käraste mannen och vi har bland annat hunnit med både julmarknad, mys med vänner och kalas hos svärfar som fyller år idag, GRATTIS! Alltså massor av mys precis som jag önskade det denna tredje advent.

Har dock fortfarande riktigt mycket som jag vill hinna med innan den fjärde advent men det känns faktiskt som att många saker få stå till sidan. Ibland är det ju tyvärr så att man får prioritera bort vissa saker, men jag vill alltid hinna med allt, något jag får jobba med! =S

Nu skall vi fixa inbjudan till nyårsafton som skall firas i vårt hus, så trevlig kväll på er!

Kram Kram

2 kommentarer: