lördag 7 januari 2012

ETT LJUS ÄR TÄNT

IMG_2263

För två veckor sedan dog min goda väns mamma efter att ha varit sjuk i cancer en tid. Jag vill bara säga E att vi tänker på dig och din familj och att ikväll har vi tänt ett ljus för din mamma. ♥

Välkommen kära Lördag!

Som ni ser har jag tänt ljus och ikväll är det speciellt för min goda väns mamma. Kramar till er! ♥

Idag har jag faktiskt fått gjort allt som jag tänkte mig och eller hur är det skönt, det känns ända in i själen!
Jag har städat bort det mesta utav julen (fast jag egentligen inte vill men nästa helg finns det ingen möjlighet) och sedan tog mig faktiskt friheten till att utföra mitt andra träningspass för i år. =)

Jag är precis nyduschad och har tagit mig ett glas rött, underbart! Nu är det bara maken och mitt lördagsgodis som saknas. *hahahaha*

Stora Kramar / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar