fredag 6 januari 2012

NYTT I MIN SMINKVÄSKA

IMG_2248

Här är min “nya” sminkväska! Har iofs haft den ett tag men tror faktiskt inte att jag visat den ännu. I den finns även mina favoriter bland all makeup. Jag har dock en nyhet som jag inte riktigt vant mig vid ännu.

IMG_2246

När min foundation tog slut fick jag passande nog en ny av min kära syster i julklapp. Hon hade redan testat ut den till mig så färgen stämde perfekt. Detta är en mineralfoundation från Tromborg som är ett danskt märke och du hittar det bland annat på Len Hud.

Fredagsmys!

Ja, här hemma har vi just nu fredagsmys…fast inte med massa godis som vi haft i princip hela hösten och julen. Nej, nu är det nya tider och jag har lovat mig själv att det endast får bli godsaker på lördagar. Så ikväll blir det en kopp kaffe med äppelklyftor, kanel och lite vaniljkesella. Supergott och mycket nyttigare än godis & chips. =)

Idag gjorde jag dessutom årets första träningspass och dessutom det första på alldeles för många månader. Jag har verkligen legat på latsidan men nu är jag äntligen igång igen. Here I come beach 2012! *skratt* Det är väl så man brukar säga varenda vår. hahahahaha…

Vi får väl se hur det blir med den saken men jag skall bannemej ligga i…

Trevlig Kväll!

Kram Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar