tisdag 3 januari 2012

PRICKIGT PORSLIN

IMAG0177

Denna prickiga porslinstermomugg fick jag i julklappsspelet. Perfekt att ha i trädgården tänkte jag när jag själv köpte den på Åhléns och vips…så vr den i min ägo! =)

IMAG0176

Ett silokonlock och två lager med porslin håller kylan borta från den varma drycken. Självklart var jag ju bara tvungen att test den redan nu på morgonen.

God Morgon!

Sitter just i detta nu och trycker i mig en mindre rolig havregrynsgröt…tänkte jag skulle börja komma tillbaka till mitt nyttiga och hälsosamma jag.
Är riktigt trött på alla godsaker som jag stoppat i mig och vill mest börja träna och när mannen frågade mig om jag verkligen skulle ta mig i kragen den här gången så svarade jag bestämt “Nu jädrar”
Måste bara tillägga att det är jag som själv tjatar om att jag behöver det och inte min man. Han är väl mest trött på mitt tjat! *skratt*

Har sovit hela natten lång utan några vidare huslarm vilket kändes riktigt skönt! Idag känner jag mig redan mycket piggare och gladare än igår så det här blir definitivt en bra dag!

Hoppas ni känner detsamma!

Kram Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Anna! En jätte fin liten termos mugg. Jag har sagt att nu ska det vankas bort lite från ens kropp så man orkar med mer. Just nu har jag drat på min en förskyldning & tanken var att jag skulle till gymmet idag men känner att det får vänta. Så typiskt när man vill sätta igång! Det är bara att sätta i gång när man är på topp igen. Ska vi köra ihop? Sätta ett visst datum & hur mkt vi vill nå? Den som lyckats får ex något som typ den sär resan jag fick i pressent av dig för länge sedan till smögen :-)) HAHA Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Klart vi skall hjälpa varandra. Vi borde träna mer ihop som vi gjorde i somras. =)Jag tror allt att vi får dra till Smögen ändå... eller hur?
    Kram Kram

    SvaraRadera