måndag 2 januari 2012

***SMARRIGA GODSAKER***

IMG_1816

Supergoda Katalanska maränger som är aningen sega i mitten fick vi alla avnjuta under nyårsaftonens middag. Supergoda!

IMG_1838

Hemmagjord vaniljglass med syrliga bär blev en perfekt mix.

IMG_1841

Glutenfria riktigt mumsiga cupcakes med kanel & chokladsmak samt vaniljsmak. =)

IMG_2097

Eller hur ser den smarrig ut… alla som blev över sedan i lördags fick följa med till makens jobb. De verkade ganska nöjda över det fick jag veta idag!

Kolla in vad många godsaker det bjöds på här hemma hos oss under nyårsfesten, allt hemmagjort! Ni som undrar… svar ja, recept kommer så småningom. =)

Då var snart den andra dagen på detta året förbi och jag vet inte direkt om jag kan säga att det har varit en toppendag då jag har mått sådär, undrar om jag börjar bli sjuk. Vill verkligen inte!!

På tal om något helt annat så vaknade jag i natt av att kära maken hoppade upp ur sängen då han hörde ett huslarm tjuta. Då det varit många inbrott häromkring sprang han direkt ner för att kolla varifrån det kom. Jag sprang ju efter och tänkte att ska han ut då följer jag med.
Klockan visade runt 01.20 och det spöregnade & blåste som om vi befann oss i värsta skräckfilmen. Larmet kom från hamnens fiskbutik och då vi inte såg någon där så ringde vi faktiskt polisens tipstelefon. Vi får väl se om det blir någon fortsättning på denna historia men en knepig natt blev det i alla fall och jag kan tala om att det var oerhört svårt att somna om. =/

Nu skall jag pyssla lite här hemma!

Kramar  ♥

2 kommentarer:

  1. Recepten tack & skulle gärna vilja ha dem alla inkluderat middagen allt var så gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Som jag skrev så kommer recepten så småningom här på bloggen. håll utkik! Kram Anna

    SvaraRadera