lördag 7 januari 2012

SOVMORGON–JA, TACK!

IMAG0185

Gårdagskvällens fredagsmys….Kanelkryddade äppelklyftor med en klick vaniljkesella. Prova du också! =)

Tog världens goaste sovmorgon idag och jag kan rent ut sagt säga att den var mycket välbehövlig. Alltid skönt att få sova tills man vaknar av sig självt och vem behöver inte lite skönhetssömn. =)

Dessutom vaknade jag med rejäl träningsvärk efter gårdagens styrkepass vilket gör mig riktigt glad. Det betyder ju att jag verkligen jobbade hårt med mina muskler. En klapp på axeln till mig själv!

Nu ska jag dessvärre plocka bort lite utav julen fastän jag är motståndare till att gör detta innan KNUT-dagen. Men ibland måste man ligga steget före pga  något annat.

Trevlig lördag & på återseende!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar