fredag 17 september 2010

Höstmodestart!

Äntligen är jag tillbaka på bloggen, om ni nu har saknat mig! :D



Jag har varit tvungen att ha ett litet "brake" från bloggen eftersom det har vart sjukt mycket att göra på jobbet inför dagens höstmodestart. Nu är Åhléns i Ängelholm fyllt med massor av mode och underbar personal (personalen har ju i och för sig alltid varit trevlig och underbar)! :D

Självklart passade jag ju även på att handla nya höstkläder. (Som om min garderob inte är tillräckligt full)Det blev nya jeans, ett par nya coola leggings, en kofta, en stickad "oversize"-tunika, en top och en megastor halsduk. Riktigt snyggt och det blev godkänt av min kära man dessutom!

Kram Fru Alfredsson

2 kommentarer:

  1. Jag har saknat dig! Brukar ta mig en titt varje dag för att se om du skrivit nått trevligt! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Naw... Vad glad jag blir! Jag älskar när jag får kommentarer och speciellt när det visar sig att jag är saknad! Kram

    SvaraRadera