torsdag 19 december 2013

Den finaste muggen

IMG_4107

Beställde 2 muggar till mig & maken så att vi kan njuta lite extra av kaffet här hemma och vem skulle inte kunna njuta mer när världens sötaste fot & hand är tryckt på muggen?

IMG_4108

Muggarna beställde jag på Vistaprint.

God Morgon!

I detta huset vaknade vi innan tuppen men som vanligt försvinner både morgon & förmiddag med en väldig fart.
Viggo har sovit oerhört bra inatt, han vaknade vid ett och vägrade sova själv i sin säng så jag flyttade över honom till mig. Där sov han till kl 4 då han ville ha mat…hör & häpna, men det är ett rekord! :-)

Han har fått välling nu två kvällar i rad, igår fick han dock för mycket och kaskadkräktes över oss båda…tror det är 4 gången det händer men första med välling. *skratt* (Jag kan inget annat än skratta för att bli arg eller irriterad är bara energikrävande) :-)

Måste dock be om lite tips! Hur gjorde ni när ni skulle sluta amma? Vad började ni att ersätta bröstmjölken med? Jag har hört att man inte ska ta bort kvällsamningen först vilket jag just nu gör men det känns som att han inte håller sig mätt annars. Jag skall inte sluta amma än men tänkte ersätta amningen med ett annat mål lite pö om pö. :-)

Nu skall jag i vart fall fixa klart mina mintkyssar som jag började med igår och som har fått stelna över natten.

Önskar er en underbar dag!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar