måndag 20 september 2010

Kvällsmys ensam...

I morse lämnade min man mig för att gå på en kurs i Malmö. Kursen pågår i 5 veckor och som tur är kommer min kära komma hem varje helg! Jag saknar honom redan otroligt mycket. Jag vet inte varför men jag har svårt för att vara ensam och det är sällan som jag verkligen kan njuta av det.


Våra nyinköpta glas kommer från Sagaform

Jag kom precis hem från jobb och har avnjutit en riktigt god kvällsmat med tema blått! Det är roligt att lyxa till det lite här hemma en måndagskväll!

Det fick bli ostsmörgas med tomat samt en hemmagjord smoothie.
Smoothien är gjord av 1,5 dl frysta jordgubbar, banan och 1 glas mjölk. Mixa och njut!

Nu skall jag ta mig en kopp te och bara njuta av att få vara själv, om jag nu kan det!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar