onsdag 22 september 2010

Mysig dag i Halmstad

Idag vaknade jag av att Whisky stod på mig, alltså katten! Han stirrar mig alltid i ögonen och mjauar till när jag öppnar mina ögon.
Sedan släpper han mig inte ur siktet förrän han fått sin frukost! Ibland tror jag verkligen att han håller på att dö av svält, men det är han för tjock för!

Idag blev det en tur till Halmstad för att mysa med Josefine. Vi hade verkligen en heldag i stan och det var underbart roligt!



Som vanligt när jag åker tåg var det sent! Men jag passade på att njuta i höstens solstrålar med en kopp kaffe och en Metro! För er som läste gårdagens inlägg vet ju att jag längtat efter att få njuta av detta!

Som vanligt shoppade jag loss eftersom jag är en shopaholic! :D

Dagens inköp blev en present till min man (jag tror ni vet vilken present som är hans), ett örngott från Hemtex.
Jag passade även på att köpa nya gästhandukar till våra vänner så de verkligen kan torka händerna med glädje hos oss. Även dessa från Hemtex




Ikväll innan sängen skall jag även dricka mitt nya te från The Spice Tree som jag köpte på Village! Det är ett polkagriste och jag är en aning spänd inför smaken.



Ha en toppenkväll!

Kram Anna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar