måndag 27 september 2010

En 26-årings morgonmys

God morgon mina läsare!

Ja då är jag numera 26 år och kan titta tillbaka på mitt år som 25. Ett helt underbart år då jag sa ja till min MAN.

Just nu sitter jag i soffan och myser med en riktigt god kopp te. Helt otroligt gott te från The Spice Tree. Jag fick ett te som heter Ofelias fröjd och bara doften från det är helt underbar! Jag skulle lätt bara kunna sitta och dofta med påsen under näsan, men det har jag ju inte tid med. :D Tack sis!



Dessutom kan jag blicka ut mot mina fina liljor som jag också fick av min syster. De är helt underbara och de står helt perfekt ute i hallen. Dessutom kan ni se våra fina bokstäver "Home" som jag fick av Johanna och Thomas.



Nu skall jag mysa vidare, vi kanske hörs ikväll...

Kram Anna

1 kommentar:

  1. Tack själv gumman! Nu har jag uppdaterat min blogg och så får vi se hur många som kommer att förlja den:)) puss och kram

    SvaraRadera