onsdag 29 september 2010

Stor köksrensning...

Idag har det vart en helt sjuk städdag!
Jag har endast fokuserat på köket och har rensat och skurat i varje skåp och minsta lilla vrå. Det är kliniskt rent så vi skulle lätt kunna ha en operation där nu. :D



Nu känns det skönt att efter 5 timmars städning och skurning kunna sitta och blogga lite.

Efter all städning var jag ju tvungen att fixa framsidan hos oss med lite höstblommor och pumpor. Kolla in vad fint det blev i höstmörkret.




Dessutom måste jag ju skryta med min födelsedagspresent från min kära man. Han har köpt mig en symaskin! Jag är superglad och längtar tills jag kan sätta mig ner och sy. Undra vad jag skall sy? Några förslag?



Nej, nu skall jag maila in en bröllopsbild till tidningen så håll utkik!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar