måndag 11 oktober 2010

Cykeltur



Idag tog jag min första cykeltur på min nya cykel och jag är lycklig.
Igår när vi var hos Markus mormor och morfar så köpte jag en cykel utav dem. Åke skulle sälja sin otroligt fina Skeppshult cykel och jag nappade direkt!

Så idag blev det en premiärtur ner till jobbet. Det är skönt att kunna cykla hem på kvällarna när det är mörkt ute. Jag har ju en bit att gå hem så jag tycker att det är lite läskigt. Då är det bättre att ha en cykel så jag får mer fart. :D

Dagen har som vanligt gått fort och det blev lite byten på skyltdockorna på jobbet samt lite omhängning på de olika avdelningarna. Sen var dagen slut och nu sitter jag här hemma och fick ett stort paket i brevlådan! Undra vad det kan vara? Nu är ni allt bra nyfikna va? Svaret kommer inom kort!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar