onsdag 13 oktober 2010

Våra första två timmar

Här kommer äntligen fortsättningen då jag vet att flera av er läsare frågat efter den. :D
Sorry att jag lovade att fixa detta förra veckan men det har totalt fallit i glömska. Men nu skall ni äntligen få åka med på resan från kyrkan. Våra första två timmar som gifta.


När vi väl satte oss i bilen så bara vi tittade på varandra och log. Vi kunde väl inte riktigt förstå vad vi hade ställt till med. *skratt*
Vi hade gift oss och tyckte vi var de mest tokiga paret i hela världen. För även om det är så självklart för oss och för er andra så är det ändå helt crazy att gifta sig. Det är coolt! :D
Det finns en speciell känsla som nygift som ingen kan ta på, som ingen känner till, såvida man själv inte är gift och fått uppleva den. Det är magiskt!

I bilen hade vi ju inte speciellt mycket egen tid eftersom vår chaufför Gösta var med. Dessutom fotades det ju när vi var på väg ner till havet, i bilen.

Väl framme vid havet i Vejby Strand var det dags att fotografera för våra formella foton. Vi visste att vi hade en viss tid på oss för att vi sedan skulle vara på plats hos gästerna på Hamnkrogen. Vi njöt av varenda sekund vi hade. Jag längtade inte till gästerna utan njöt av den stunden vi nu skulle ha. När vi väl kom till gästerna så längtade jag inte till tårtan osv. Jag ville aldrig att denna dagen skulle ta slut. Längtade jag för mycket så kanske jag inte skulle uppskatta nuet lika mycket! :D

Fotograferingen vid havet var helt underbar och ganska naturlig! Vi tog lite roliga bilder blandat med mer seriösa (såklart).




Bilderna ovanför säger mer än 1000 ord!

Efter all fotografering var det dags att klämma in sig i bilen igen. Det var ett helt företag för att jag skulle ta mig in men med lite kämparglöd kom jag också med på åkturen till Hamnkrogen. Där väntade alla gäster på oss och vi väntade med spänning på vad som skulle ske.

Fortsättning följer...

Kram Anna

1 kommentar:

  1. Vilmer är med och tittar på era bilder från bröllopet. Han sitter och ropar "Anna tokigt! Bada klänning, tokigt! nääää!" Hahaha puss Vilmer och Anja

    SvaraRadera