fredag 15 oktober 2010

Lösa Stenar


Min och mammas hand när hon kollar in mina ringar.

För precis en liten stund sedan ringde de från guldbutiken och berättade att värderingen på min vigselring var klar. Han berättade också att flera stenar var lösa och att de gick att snurra på. En var på väg att ramla av. :/
Hur har detta hänt???

Som tur är så skulle han fixa det också, när han ändå tvättade ringen. Jag fick informationen att det lätt kan bli så om man får ett slag mot ringen. Därför är det viktigt att med jämna mellanrum lämna in den för kontroll. Mer än vad jag visste men det är ju tur att han berättade det.

Nu skall jag ut på promenad och njuta lite i höstkylan. Jag har försiktigt börjat komma igång med träningen igen och det känns skönt.

Dagen har inget speciellt att bjuda på förutom att maken kommer hem. Skönt!
Annars är det jobb som gäller idag och hela helgen.

Ha en toppenfredag!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar