söndag 17 oktober 2010

Härlig Avslutning På Veckan

En mysig dag med strålande sol i ett kyligt höst-Sverige. Det är summan av den sista dagen denna veckan! Imorgon bär det av mot nya vecko-äventyr!

Jag började dagen med ett kortare arbetspass och vi hade en del att göra idag då många valde att ta en härlig promenad i stan.
Efter jobbet var det bara att ta cykeln hem för en lättare lunch och sedan tog jag och maken en underbar promenad i Ängelholm. Jag tycker det är härligt och friskt ute nu så jag njuter i fulla drag.




Igår var vi på ett spontant besök hos några härliga vänner som bjöd på god middag och supergod efterrätt som jag absolut skall göra en kväll här hemma.
Det var riktigt mysigt och vi var inte hemma förrän någon gång under natten. Det var ju tur att jag hade sovmorgon idag då.

Innan middagen passade vi på att snabbt åka ut till Väla i Helsingborg. Där var vi tvungna att växla pengar inför resan och dessutom blev det inhandlat ett nytt överkast eftersom det vi haft har alldeles för länge varit för litet för sängen! Det blev många för i den meningen!


Här är vårt nya fina överkast till sängen. Detta är från Hemtex och går att vända på så vi kan ha antingen svart eller grått.

Nej, nu skall jag vika tvätt och vänta på makens hemgjorda bacon-fyllda biffar med potatis och sås. Till efterrätt skall jag göra äppelpaj! MUMS!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar