måndag 18 oktober 2010

Trollskogen

Häromdagen när jag var ute på min morgonpromenad kom jag lite oväntat till Trollskogen! Helt underbart att inspektera alla dess troll som bosatt sig i skogen. Jag kommer ihåg att jag tidigare sett dem så nu var jag ju helt enkelt tvungen att ta lite bilder för att föreviga dessa.


Trollparet längst ner är jag och maken på vårt bröllop! Fina vi är va?

I veckan har jag massor att göra inför resa till Borås samt inför Cypern!
  • Fixa och skicka 50 kort
  • Betala räkningar (eftersom vi är borta när det skall göras)
  • Fixa tågbiljetter
  • Packa
  • Handla
  • Städa
Dessutom skall jag ju jobba, träna och blogga där i mellan! Vi får väl se hur allt går!
Nu är det dax att fixa klart allt inför dagens arbetspass. Jag kommer hem ikväll och skall fixa lite med den första punkten!

Ha en härlig måndag!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar