tisdag 19 oktober 2010

1,2,3,4,5,6...

Idag var jag uppe innan tuppen vilket betyder att min klocka ringde 05.00. Jag trodde jag skulle ha riktigt svårt att komma upp men det var inga problem.
Anledningen till den tidiga uppstigningen var jobbet där vi idag började 6.30 för inventering! Jag hann scanna lite över 3000 artiklar i min dosa så efter ett tag var jag ganska seg! Det bästa med inventering är att det endast görs en gång per år!

Efter jobbet var jag tvungen att shoppa loss lite, som vanligt! Jag fixade lite nytt inför vår honeymoon som bara väntar på oss! Inte många dagar kvar! :D

Det som jag bl a. hittade är en härlig body butter från Kings & Queens. Jag fann en trevlig förpackning med 3 olika dofter så jag kan variera mig lite om det faller mig in. En av tuberna åker med på vår resa eftersom det är en toppenstorlek med endast 75 ml.




Dessutom fick jag med mig rengöring & ansiktsvatten från Lancome i provförpackningar som också de är perfekta för resan.

När jag shoppat klart var det äntligen dags för att cykla hem. Det regnade lite så jag tänkte att jag skulle cykla utan mina regnbyxor eftersom jag inte har så jättelångt hem. Synd bara att änglarna i himlen började störtböla (storgråta) under min cykeltur. Jag blev dyngsur, förutom på överkroppen eftersom jag i alla fall hade regnjacka på mig!

Här är mina jeans som får torka i badrummet! Ni ser ju hur blöt jag blev.

Nu myser jag i makens mjukis-byxor!

Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar