fredag 8 oktober 2010

En bitter...... dag!

Idag har det varit en tung och jobbig dag! Det är väldigt sällan jag känner så men just idag var det jobbigt! Konstigt nog hade jag ändå humöret någorlunda med mig och kunde skoja till det ibland! :D

När jag kom till jobbet var det full fart med feedback från mina chefer, de var dessvärre inte allt för nöjda med min mode-avdelning så det var bara till att suga till sig feedbacken och starta om. Även om det är bra och nyttigt att få feedback så tar det ändå ett tag innan det sjunker in.

Dessutom har jag känt mig så enormt ensam hela veckan då min kära man pluggar i Malmö. (Måste tillägga att han är superduktig på sin kurs). Det gör ju inte allt lättare att han är där, det borde ju inte göra det svårare heller men jag saknar honom ändå! :D

Idag innan jobbet lämnade jag in min vigselring på värdering så nu kommer jag att vara utan den i en vecka! :/

På tal om ringar så fick jag en helt underbar ring av min underbara vän Anja. (Kolla in hennes matblogg på http://anjasmat.blogspot.com/)
Ringen är i äkta silver och dessutom har hon tillverkat den själv. I Love It!!! Tack Anja!



Nu skall jag mysa med mitt hjärta!
Vi skall äta lösgodis! Mums!

Ha en underbar kväll!

Kram Anna

1 kommentar:

  1. Det är jätteroligt att du tycker om den! Kramar Anja

    SvaraRadera