onsdag 6 oktober 2010

Lonely!

Efter en tur på Ängelholms gator är jag äntligen hemma igen!
Jag strosade runt i min ensamhet och kände mig faktiskt ganska ensam. Men på något konstigt sätt njöt jag samtidigt av det! När jag ändå var i stan var jag ju tvungen att shoppa loss lite som jag är riktigt duktig på. :D

Idag blev det självklart nya liljor till hallen och jag valde höstens härliga färg orange. Det är underbart att piffa till hemmet med fina fräscha och äkta blommor i en vas!



Jag var dessutom tvungen att köpa två ljushållare från Cult Design. När jag skriver tvungen så betyder det att jag blev så kär i dem att jag helt enkelt var tvungen! Så nu står de här hemma i sovrummet och den ena ljushållaren skall jag ha till mina ringar. Den andra skall självklart få lysa upp tillvaron i sovrummet när det är mysdags. *skratt*

På den ena ljushållaren står det "Drömmar är till för att förverkligas" och på baksidan står det "Det är aldrig för sent att få minnen för livet". Lite roligt att kunna variera texten! I Love It!
Dessutom var jag tvungen att rama in ett kort på mig och Markus från vår vigsel! Markus älskar detta fotot eftersom det är ett ögonblick i total glädje.

Ikväll skall jag fortsätta mysa med att lyssna på Roxettes greatest hits (Riktigt Nice ;))
Jag tror också att jag skall få tummen ur och rensa min garderob! Jag är sååå otroligt kass på att slänga kläder!

Ha en toppenkväll! <3

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar