onsdag 6 oktober 2010

Ledig dag i höstens färger!


Idag är jag ledig och det är riktigt skönt! Jag tycker dock det är lite jobbigt att vara utan bil eftersom det är mycket jag skulle vilja göra tillsammans med bilen! :D

Det får istället bli en tur ner till stan där jag kan strosa runt lite. Dessutom behöver jag jag avverka lite på min "To Do-Lista".



Jag skall bestämt ut och njuta i höstens färger. Tror också att jag behöver ta en tvättid! Jag längtar till ett nytt boende med egen tvättmaskin! Suck!

Idag på morgonen har jag myst med en kopp kaffe och tillbringat tid med att fixa min blogg! Nu är det lättare att kommentera eller kanske bara kryssa i din reaktion!

Ha en toppendag!


Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Jag är också ledig idag. Fast förkyld haha.

    SvaraRadera
  2. Åhhh... vad typiskt att du är sjuk! Krya på dig hjärtat! Kram

    SvaraRadera