tisdag 5 oktober 2010

Den som väntar på något gott!

God kväll kära ni!

Jag vet att många av er väntar på fortsättningen på vårt bröllop och jag kan lova er att det kommer denna veckan! :D

Något som jag väntat länge på är säsongsstarten på Desperate Housewifes. Äntligen börjar programmet idag och som jag skall njuta när klockan slår 21.

Något annat som jag verkligen längtat efter är lite Ebbamys! Ebba är Nadjas och Rickards dotter som föddes för 3 veckor sedan! Det var underbart mysigt att mysa med henne! Så otroligt söt! Vi köpte ett par rosa Uggs till henne och en söt kofta som hon kan ha under hösten och vintern.



Igår var jag ute på en underbart härlig morgonpromenad och jag kunde njuta av den härliga morgonsolen. Längs Rönne å blänkte solen i vattnet. :D
Jag älskar att träna på morgonen för då vet jag att det är avklarat för dagen och sedan har jag resten av dagen framför mig.



När jag nästan var hemma såg jag hur en gammal dam föll omkull när hon skulle hämta sin morgontidning! Hon kunde inte resa sig så jag kom som tur var till undsättning för att hjälpa henne. Det känns så otroligt bra när man gjort en god gärning!

Nu skall jag vika lite tvätt!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar