måndag 15 november 2010

♥ 100 dagar ♥

Idag har jag och maken varit gifta i 100 dagar! Och jag är lika lycklig än! :P

Jag skulle för ett ögonblick vilja vrida tillbaka klockan till flera olika ögonblick under vår bröllopsdag!

Ögonblick som var helt fantastiska.
  • När jag sjunger vår låt Home (inspelad på singel) i kyrkan och Markus blir riktigt rörd.
  • När Markus ändrade på det som vi övat in i kyrkan dagen tidigare, t.ex hur vi skulle hålla våra ringar inför vigsellöftena. Så typiskt honom.
  • Första kyssen som äkta makar
  • Den totala glädjen över att alla som var med oss den dagen var där för vår skull. Det värmer fortfarande i hjärtat.
  • Fotograferingen efter vigseln var otroligt mysig.
  • Bröllopsdansen där Markus överöser mig med kärlek så jag börjar storböla!
  • När vi skickade upp rislampan som vi köpte i Thailand som en symbol för vår kärlek.
  • När Markus bar mig över tröskeln in på hotellrummet (något berusad).

Jag kan nämna hur många som helst och det mest underbara är att jag får mängder av nya ögonblick varje dag, varje vecka och varje månad.


Jag älskar dig min man och grattis på vår 100:de dag!

Pussar din fru! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar