fredag 12 november 2010

Fredagsmys

Sitter hemma och tjuvkikar på mannens snygga rumpa medans han lagar kvällens middag! Det doftar ljuvligt här hemma och jag längtar tills jag får smaka på hans tillkok!

Idag har jag fått min dagliga shoppingdos och bara måste visa er de supersöta formarna som jag skall använda till julens olika bakverk!


Muffinsformar 50 kr, Knäckformar 45 kr, Servetter 19 kr som kommer från Åhléns. Bokstäverna är inköpta på ÄnglaLund Inredning här i Ängelholm.

Jag lovade er dessutom att lägga ut en bild på Mejas body som hon skall få när vi åker till Borås på söndag.


Bodyn finns till lillebror också men då i blått
och går att köpa på Åhléns.

Senare kommer vi att få lite Norge-besök som vi glatt ser fram emot. Jag skall baka en kladdkaka för att tillfredställa våra gäster lite extra! Mums! Självklart kommer detta serveras med härligt god vaniljglass från Engelholmsglass!

Ha en mysig fredag!

Stora Kramar Anna

Glöm inte att lägga era reaktioner på inlägget! Det är superlätt att bara kryssa i strax nedanför!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar