torsdag 11 november 2010

Babytime!

Under tiden som vi var och gottade oss med värme och sol fick min kära svägerska glatt krysta ut en liten bebis! Lova, min brorsdotter fick en liten lillasyster! Helt fantastiskt och jag vill bara säga Välkommen Till Världen Meja! Jag har inte bara blivit faster utan också fadder eftersom jag och min syster glatt tackade ja när vi fick frågan.

Jag skall därför införskaffa en söt liten body till Meja nu när hon blivit lillasyster. (Skall försöka lägga upp en bild imorgon). På söndag blir det en tur till Borås för att få lite baby-gos och Lova-bus som alltid står på listan.

Måste dessutom visa er denna underbart söta napp-samlare som jag tror blir en perfekt julklapp. Serien heter Minimonster och kommer från Cult Design. Love it!

Både igår och idag har jag varit lite väl väck i huvudet:
Igår tappade jag min yoghurtskål med blåbär på golvet och jag lovar att det flög yoghurt likt färgstänk över hela köket! Tre meter från nedfallet på golvet hittade jag yoghurt, det var på fönster, gardiner, stolsdynor och på mattan såklart.
Och...
Idag skulle jag köpt kattmat direkt efter jobbet men när jag väl öppnar dörren och 2 söta katter tittar glatt på mig (mest för att de vill ha mat) inser jag att jag glömt av att handla. Jag som cyklar allt vad jag kan hem från jobbet varje kväll eftersom jag hatar när det är mörkt ute. (Jag är extremt mörkrädd). Det blir tidig promenad imorgon till Ica eftersom jag inte vågar mig ut igen!

Nu skall jag dricka te och mysa under en go lammullsfilt!

Kramar Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar