onsdag 10 november 2010

Tackkort

Sitter hemma och njuter av min andra dag i Sverige med en ledig dag! Det funkar för mig...
Ute är det aningen dystert men som tur är har löven på backen många härliga färger. När vi lämnade Sverige för ca 2 veckor sedan var alla löven kvar på träden... nu är alla löven på marken. Det går så otroligt fort!

Innan resan skickade vi ut alla tackkort till de som varit med oss under vår bröllopsdag eller som på något annat sätt grattat oss med fina gåvor.

Vi valde att göra ett annorlunda tackkort eftersom jag älskar när det kommer personliga och annorlunda brev i brevlådan hem till mig!

Hoppas ni alla tycker om era tackkort för jag älskar det. Självklart är det ju mannen på bilden som fixat och trixat här hemma så att hans fru kan få som hon vill! :D

Nu skall ja fortsätta med hemmets alla måsten...

Kram Anna

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Ha en underbar onsdag och njut av det härliga höstrusket vi har...

    Kram Sofia

    SvaraRadera