onsdag 28 september 2011

JAG SKALL MÅLA HELA VÄRLDEN ♫

IMG_0973

Detta fina armband fick jag av kära systeryster i present, hon har förstått att jag älskar armband! Tack kära sis!

IMG_0975

Detta armband kommer från Gemini och är ni sugna på liknande så titta in HÄR!

Vi har precis blivit lämnade själva här hemma efter besök av svärmor med familj samt makens mormor & morfar. Alltid lika trevligt med fika och trevligt besök. Fick dessutom ett jättestort paket och när jag väl öppnade det visade det sig vara en gammal mjölkkanna som jag länge velat ha. Jag blev superglad så tack så otroligt mycket!

Idag har jag målat och sprayat både korgar, ramar och en stol och jag längtar tills det har torkat så jag kan pyssla klart med resten. Det har varit efterlängtat att få njuta mer i huset och att kunna pyssla runt i trädgården och inomhus samtidigt som jag bara kunnat sätta mig ner med en kopp kaffe.

Vi har bestämt oss för att sluta boka upp varje helg för att ta till vara på tiden tillsammans i huset, samt spara pengar för att kunna renovera etc. Många bäckar små och med allt vårt resande det senaste halvåret så hade vi kunnat spara mycket pengar och tid även fast vi självklart haft många mycket härliga stunder med familj & vänner.

Nu väntar sängen!

Godnattkramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar