onsdag 28 september 2011

28 SEPTEMBER

Godmorgon på er!

Äntligen en ledig dag och jag har en lång lista på pyssel som jag skall göra här hemma. Min andre hälft skall fortsätta att vaxa vår bil medans jag skall måla, skruva, montera och ha mig på annat håll.

I lördags när vi var på marknad hittade jag lite smått & gott som den här…

IMAG1560

Från Bakgården i Vara hittade jag denna lilla “datum-visare”. Har länge tittat på en sådan men de hade ett riktigt bra pris på den under marknadens öppna timmar.

TRÄKLOSSAR

Självklart kan du följa hela året runt med klossarna som följer med. Det enda man skall göra är att orka gå och ändra dom varje dag, vi får väl se hur länge jag orkar det! hahahaha…

Nu är det dags för en snabb frukost och sedan startar mitt pyssel på allvar, tänkte bara plocka undan lite snabbt här inne först innan ytterkläderna åker på. =)

Hoppas ni får en fin dag!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar