tisdag 27 september 2011

♥ FINASTE PAKETEN ♥

IMG_0970

Till mitt favoritarmband från Thomas Sabo fick jag äntligen en fin berlock med bokstaven “A”. För er som undra skall jag låta hälsa att det står för Alfredsson (vårt gemensamma efternamn) och inte för Anna. Sötaste mannen i världen! ♥

birthday 1

Väl hemma från jobbet blev det min favorit potatisgratäng med en saftig och mycket god stek till middag. Efterrätten var äppelpaj med äpplen från vår egen trädgård samt vaniljvisp. Mumsigt gott!

IMAG1536

Finaste buketten från finaste maken! Tack & puss hjärtat! ♥

IMAG1537

Fick också en weekend till Gotland under nästa år, en ö jag oerhört länge velat åka till. Längtar redan!

IMAG1538

Tänka sig att han har sååå rätt! *hahaha*
Dessa korten kommer HÄRIFRÅN!
www.karindisajn.com

Solen strålar som om det är sista gången för i år och jag njuter av min lediga tid i uterummet med en kopp kaffe som har hunnit svalna, ändå smuttar jag lite smått på det. =) Jag slutade tidigt idag och imorgon har jag en mycket efterlängtad ledig dag.

Jag vet att jag har vart ledig i helgen men nästan varenda helg sen i somras har varit bokad och jag känner bara att vi flänger runt hela Sverige! Imorgon skall jag bara mysa & pyssla här hemma i huset.

Min kära make hade ansträngt sig mer än väl för att visa vad jag betyder för honom och han avslutade sin dag med att somna i mitt knä efter middagen. Hur söt är han inte??

Nu kommer snart svärfar förbi på lite födelsedagsfika och som tur är har vi kvar lite av den mumsiga äppelpajen i kylen.

Kram så länge ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar