torsdag 29 september 2011

SKÖNA HEM = INREDNINGSTIPS

IMAG1544

Inredningstidningen Sköna Hem dök ner i vår brevlåda lagom till min födelsedag och vem blev inte superglad om jag. =)
Jag samlade ihop lite streckkoder på yoghurtpaketen från Valio och fick möjligheten att prenumerera på Sköna Hem i hela 3 nr. Helt ok eftersom jag ändå hade köpt yoghurt och fick en av mina favorittidningar på köpet.

God Kväll i stugorna!

Jag började denna lite smått molniga fredag med en härlig morgonpromenad och eftersom jag inte tränat på flera veckor pga både flytt, semester & sjukdomar så var det otroligt skönt att äntligen klämma i sig träningskläderna igen.

Denna dagen har varit lite smått hektisk och kaotisk men det har gått vägen ändå, det är ju bara det att man är uppe i varv lågt efter att man kommit hem. Som tur var hade käraste maken fixat middagen lagom till min hemgång. Tack hjärtat! ♥

Nu skall jag hänga lite tvätt samtidigt som jag tittar in kvällens Idol!

Varma Kramar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar