fredag 30 september 2011

SNYGGA JACKOR I RÖTT

jacka, alice North Bend, 1299

Denna modell heter Alice och kommer från Teams Sportias North Bend med en prislapp på 1299 kr. En enkel & snygg modell med vaddering för att hålla värmen samt med vind- & vattentätt material.

North bend, iceland, 1799

Modell två kommer också från Team Sportias North Bend & heter Iceland. Det är en dunparkas med vind- & vattentätt material till summan av 1799 kr. Jag gillar båda två, vilken tycker du är snyggast? Skriv en kommentar! =)

Äntligen fredag och ännu en helg är på ingång, skönt tycker jag!
Ni såg väl ovanför att jag behöver hjälp med val av jacka, lägg gärna en kommentar om vilken du tycker bäst om. =)

Idag känner ja mig lite nere och trött samtidigt som ja har en nacke som jag galet ont. Men sådant är livet, inte alltid på topp. =/

Jag tänkte försöka lindra detta med att mysa ner mig i soffan med finaste maken för att ladda inför morgondagens festligheter. Kom precis på att jag dessutom måste prova ut lite kläder inför den kommande festen som så fint heter “Sista Sommarfesten”.

Trevlig kväll!

Kraaam

1 kommentar: