torsdag 20 oktober 2011

BRUN CHOKLADBUTIKEN

God Kväll på Er!

Här kommer ett ganska sent inlägg men vad säger man?
Bättre sent än aldrig…*hihihi*

IMAG1760

Var i den supermumsiga butiken Brun som är en chokladbutik som finns i Ängelholm. Det är konstigt nog första gången jag besöker butiken fast jag vid ett flertal tillfällen spatserat förbi den. Första besöket resulterade dock i lite praliner. Eller hur ser de goda ut?

praliner

Jag tror att pralinerna smakade supergott men jag köpte dom faktiskt inte till oss utan till våra underbara vänner Matilda & Thomas som tack för att vi fått låna deras flyttkartonger under vår flytt. Tack!

Som sagt så är vi ganska precis hemkomna från en snabbvisit hos Matilda & Thomas som är mitt uppe i en renovering. De har för övrigt en underbar lägenhet i Helsingborg med högt i tak och stora härliga fönster.
Älskar den! =)

Nu skall jag fortsätta mysa med maken och dessutom tror jag det blir en kopp te…är lite sugen på det.

Kramar

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar