söndag 2 oktober 2011

EN LUGN STUND VID HAVET

IMAG1599

IMAG1604

En mycket mysig stund vid havet denna soliga höstdag. Vilken värmebölja vi har fått i början på oktober månad, ganska ovanligt men skönt! Vi passade dock på att gå ner till havet vid solnedgången men missade den tyvärr precis. Bättre lycka nästa gång!

Jag sitter här hemma och myser som vanligt när kvällen faller på och har världens gosigaste katt bredvid mig. Jag har dock vart i full fart med städning, tvättning och inredningspyssel efter hemkomsten från Växjö. Vi tillbringade ju natten där efter en riktigt rolig fest och vaknade aningen sega tidigare idag. hahaha…konstigt nog är det lätt hänt efter för mycket dricka! *skratt*

Tänkte att jag denna söndag skulle försöka förbereda mig inför den kommande arbetsdagen med att plocka fram kläder etc…men jag tror det slutar som vanligt och jag hittar tusen andra saker att pyssla med. =)

Kram på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar