måndag 3 oktober 2011

GÅVA FRÅN HEMTEX

IMAG1607

En liten gåva från Hemtex när jag fyllde år blev 2 st vita ljus och ett paket servetter. Tack så mycket!

IMAG1613

Servetter med hela alfabetet i korsstygn, en rolig variant att torka munnen med under en god fika.

God morgon på er!

Jag vaknade tidigt här hemma och tänkte bjuda på ett litet inlägg. Såg ni mina fina gåvor jag fått av Hemtex? Tycker det är väldigt generöst med en liten födelsedagspresent och riktigt roligt dessutom, vem tycker inte om paket? *skratt*

Idag är det ny dag och ny vecka och hösten har hittat tillbaka med kyligare och blötare väder. Jag älskar alla våra årstider och tycker det skall bli mysigt när vintern kommer och bjuder på lite snö. Allt är ju nytt i huset så det skall bli riktigt spännande hur årstiderna faller över vår lilla lya. =)

Nu skall jag samla vuxenpoäng genom att titta på nyheterna och dricka kaffe! *hahaha* 

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar