tisdag 11 oktober 2011

FÅNGAD AV EN STORMVIND

Här kommer lite bilder från dagens träningspass…

IMAG1668

IMAG1665

Nu när vi har flyttat från stan så finns det mycket av den här varan… mysigt tycker jag!

IMAG1678

IMAG1681

IMAG1689

Älskade havet fick ett litet besök av mig under promenaden. Det blåste rejält och när jag stannade till för att fota så blev jag kall nästan direkt… bara att fortsätta framåt. Men det var svårt för n kan ju se hur vackert det var när solen samtidigt var på väg ner.

IMAG1691

Per-Ingvars Stig är en liten stig som sträcker sig längs vattnet. En supermysig stig bland snår & sten.

stigen

En liten bildserie från Per-Ingvars stig… och i slutet av stigen kommer du ut här…

IMAG1703

Denna bilden blev riktigt vacker tycker jag… men som sagt… i slutet av stigen kommer du ut i hästarnas hage. Mysigt, eller hur?

Härliga bilder från dagens promenad…

Jag har för övrigt fått upp hyllorna på väggen och det blev supersnyggt. Ni får se detta imorgon! =)

Nu skall jag fortsätta att titta på “Drömmen om ett barn” där man får följa flera ofrivilligt barnlösa par samt en kvinna på deras resa i försök att skaffa.

Varma Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar