tisdag 11 oktober 2011

DEN LILLA SVARTA

IMG_1000

Som jag har tittat på denna klänningen…jag har önskat den varje dag som jag gått till jobbet och säkerligen gått förbi den hundratals gånger samtidigt som jag rekommenderat den till mina kunder. Men nu…nu hänger den hemma hos mig. Lycka!  Den ser lite tråkig ut på galgen men vänta ni bara. *skratt*
Finns på Åhléns, såklart!

IMG_0991

Den lilla svarta är ett måste i garderoben eftersom det är ett säkert kort att plocka fram när du inte har en aning om vad du skall ha på dig. Ett par snygga strumpbyxor och ett par stövlar blir perfekt till min nya favorit.

IMG_0998

Supersnygg detalj vid bysten och dessutom får jag som har en mindre byst helt plötsligt lite större. Helt ok för mig! *hahaha*

God eftermiddag!

Efter en mycket intensiv dag på jobbet är jag nu hemma och försöker så gott jag kan med att få gjort alla dessa “måsten” som jag har skrivit på min lååånga lista. Det går ganska bra faktiskt och alldeles strax väntar ett träningspass i form av både promenad och styrketräning.

Under kvällen blir det lite middag och jag gör det verkligen lätt för mig när jag är själv vilket betyder att det blir tacos. Snabbt, lätt, enkelt och framförallt gott.
Sedan skall jag göra ett ärligt försök att skruva upp 2 hyllor. När det är klart kommer ni självklart få se hur det blev. (Om det blev bra ;)

Nu väntar promenad i solens strålar…

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar