måndag 10 oktober 2011

MYSIGASTE SOVRUMMET

IMG_0978

IMG_0979

IMG_0980

IMG_0977

Nu har ni precis fått en rundtur i vårt sovrum och på detta fotot ser ni vår stora fina garderob. I garderoben finns det mängder med hyllor, lådor som gör plats för alla mina snygga Åhlénsplagg. Igår kopplade jag in taklampan och det blev grymt bra! Lite stolt över mig själv. =)

IMG_0981

“Dammtussarna under sängen är bara änglarnas små tofflor” Den tavlan har ni ju sett tidigare och den platsar minst lika bar på denna väggen som i den gamla lyan. Nu har jag även fäst upp de små änglavingarna som vakar över oss varje natt. =)

IMG_0982

Mitt smyckesträd som jag älskar. det passar verkligen perfekt hemma hos oss och dessutom används det dagligen. Ett mycket bra inköp och för er som undrar så finns det på Åhléns hemavdelning.

IMG_0983

Kolla in den supersöta galgen… hade en kund som betalade för en likadan i förra veckan så jag gick raka vägen och fixade en åt mig med. Ynka 35 kr och sedan var den min.  Just nu hänger mitt nattlinne från Lindex på galgen som jag för övrigt köpte till bröllopsnatten. ;)

God Kväll!

Känns som jag varit borta härifrån i evigheter men jag tittade ju faktiskt in igår. =) Under gårdagen fick jag ett riktigt “ryck” och storstädade hela huset samt fixade med annat smått. Dessutom gjorde jag ett schema med träning, kost och vad som skall göras under den kommande veckan och denna första veckodag har gått som tåget.

Var bl.a uppe med tuppen och tog mig en härlig morgonpromenad, känns otroligt skönt att komma igång igen. Det känns som att jag har skjutit detta framför mig alldeles för länge. Det är ju så lätt! Men nu när maken är borta skall jag se till att komma tillbaka på rätt spår. =)

Nu: Dricka en god och varm kopp te!

Varma höstkramar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar