fredag 7 oktober 2011

FREDAGSMYS MED MITT ♥

IMAG1646

Ett stopp vid Tastyhouse efter lite matshopping resulterade i lite nötte till vårt fredagsmys. Färdigskalade & saltade pistagenötter är min absoluta favorit även om det ibland kan vara en sport att skala dom. =)

Här hemma i vårt lilla skånehus har vi precis mumsat i oss kvällens middag som fick bli tacos. Jag älskar tacos och speciellt med tanke på hur snabbt det går att tillaga när man är riktigt hungrig efter ett långt arbetspass. Bonusen är ju att det dessutom är hur mumsigt som helst.

Jag och min älskade man har sedan länge vigt denna helgen till bara oss. Det är så otroligt viktigt att få vara bara vi och få äta samt dricka gott, mysa och bara vara. Annars tar vardagen över alldeles för mycket. Dessutom har vi fart och flängt över precis hela Sverige så nu är det dags för OSS! ♥ Det kommer bli den mysigaste helgen på länge.

Nu blir det idol! =)

Trevlig helg på er!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar