lördag 8 oktober 2011

TYCK TILL VETJA!

God Morgon på er!

Hoppas att ni sovit gott och att en härlig lördag väntar på er! Jag har precis fixat klart mig och skall alldeles strax bege mig till jobbet för ett litet arbetspass. sedan väntar maken här hemma med god middag och lite skumpa. Vi skall bara mysa för imorgon flyger han till Visby och skall vara borta en hel vecka. Kommer bli tomt här hemma! ♥

tyck till

Tänkte bara påminna er om att tycka till här på bloggen Livet Som Anna och för er nya läsare kan det vara roligt att veta att det bara är att klicka i rutorna gilla, snyggt, intressant eller kul.
Frågan är nu då hur ni tycker att bloggen är, skriv gärna en kommentar. Då det inte har varit några klick det senaste på inläggen så får jag känslan av att ni inte tycker om det jag skriver om. Ändå är ni många som varje dag tittar in här, vilket jag tycker är riktigt skoj.

Önskar er en underbar helg!

Stora Kramar / Anna ♥

1 kommentar:

  1. Jag älskar att läsa din blogg! Ändra ingenting! Kram kram

    SvaraRadera