lördag 8 oktober 2011

LÄDERARMBAND MED BUDSKAP

IMAG1648

Detta supersnygga läderarmband fick vi i gåva från Åhléns och det bär budskap med företagets värderingar på. Det mest fantastiska är att det är vi, ALLA anställda på Åhléns som tagit fram dessa värderingar. En otroligt fin gåva om ni frågar mig.

armband budskap

Är du själv sugen på ett läderarmband med budskap på så finns det faktiskt i flera butiker. Jag har hittat en bra hemsida med mängder av armband och accessoarer. Titta in HÄR!

www.aldora.se

En underbar och krispig höstdag med solen högt på himlen…ja, så kan jag beskriva dagens väder här i Magnarp. Underbart när kylan kommer och vi får lov att klä på oss mysiga stickade koftor och varma sockar. =)

Jag och maken skall göra riktigt god middag och dricka bubbel under kvällen. Imorgon skall jag köra mitt ♥ till flygplatsen då han skall jobba i Visby under den kommande veckan. Jag tänkte pyssla lite här hemma och få upp lite hyllor och tavlor. Vi får väl se hur det blir med den saken. hahaha…

Nu: Börja fixa lite med maten…

Kram / Anna  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar